فتنه‌ی جدید نماینده‌ی هلند
تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, | 11:8 | نویسنده : رضا افخمی

این نماینده‌ی پارلمان هلند در این فیلم پانزده دقیقه‌ای، با ارائه‌ی تصویری موهون و ساختگی از دین اسلام، تلاش کرده است تا این دین الهی را "دشمن آزادی" بخواند

گرت ویلدرز در بخش‌های دیگری از فیلم خود به آیاتی از قرآن اشاره می‌کند که در آن‌ها بر جهاد و مبارزه با کافران تاکید شده است و سپس با اضافه‌کردن تصاویری از صحنه‌های عملیات تروریستی در کشورهای اروپایی به مخاطب این‌گونه القاء می‌کند که عامل اصلی بروز چنین وقایعی اسلام و پیروان آن هستند.

بعد از انتشار گسترده‌ی این فیلم در شبکه‌ی جهانی، مردم کشورهای مسلمان با انجام راه‌پیمایی و برگزاری تجمع‌های مختلف این عمل را محکوم کرده و خواستار محاکمه‌ی این نماینده‌ی هلندی شدند. البته موج اعتراض‌ها محدود به کشورهای اسلامی نبود، به طوری که در کشور هلند نیز عده‌ای از مردم با نژادپرست خواندن نماینده‌ی خود اقدام به راه‌پیمایی کردند.

همچنین نخست وزیر هلند نیز این فیلم را محکوم و خاطر نشان کرد: "مسلمانان خشونت و افراط را رد می کنند و خودشان قربانی این خشونت ها هستند." وی هم‌چنین اضافه کرد: "نظر آقای ویلدرز درباره اسلام بیان کننده دیدگاه این دولت نیست."

"گرت ویلدرز" سرگرم نوشتن کتابی ضداسلامی است که در آن، راه‌کارهای مبارزه با این دین و جلوگیری از گسترش روزافزون آن بررسی شده است

اکنون، بعد از گذشت حدود 2 سال از ساخته شدن فیلم فتنه، "گرت ویلدرز" سرگرم نوشتن کتابی ضداسلامی است که در آن، راه‌کارهای مبارزه با این دین و جلوگیری از گسترش روزافزون آن بررسی شده است.

رهبر حزب راست افراطی «آزادی» هلند درباره این کتاب گفته است: «این کتاب اساسا برای بازار آمریکا است و تاکید آن بر راه های مبارزه با گسترش اسلام در سطح جهانی است. ما اینجا در هلند کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم ولی می‌خواهیم یک پیام بزرگ به جهان عرب ارسال کنیم که یک حزب در مرکز قدرت در این کشور در حال نبرد است.»

به ادعای ویلدرز، حزب آزادی هلند اهداف گسترده‌ای دارد: «اولویت اول ما ایجاد یک ائتلاف بین المللی آزادی است که سکوی جوشش علیه اسلام خواهد بود. این یک کار بزرگ است.»

این کتاب که در حقیقت دومین کتاب این نماینده است، نیمه اول سال 2011 منتشر خواهد شد. اولین کتاب ویلدرز سال 2005 منتشر شده است که در واقع زندگی نامه‌اش محسوب می‌شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: